deletedmom559 biz size ya abi olucaz yada abla 😁😁 kafam öyle karışık ki kızım olsun isterim kiz kıyafetleri daha süslü püslü bana arkadaş olcak erkekde olsa tabi gene kabulumuz hep erkek hissediyorum 9 haftalik resmi erkek tipi var erkeği andiriyo kime sorsam hepside erkek dedi teoriler falan erkek çıkıyo ya herseyi erkek 11 haftaligiz doktorumuz resim verdi şimdide kiz diyorlar ya kafam allak bullak oldu bende artık hic bisey hissedemiyorum zamanda gecmiyo ilk çocuğum sonra diyorum ne verirsen herseyin hayırlısını ver erkekde kiz da bizim ama bi tarafim günü bekliyo ki ogreniyim yok ki yaşlı nenem ananem babannem soruyim kaynanam diyo ben hic öğrenmedim doğumda söylediler oğlun oldu diye 😁😁😁