Yeni_anne13 Kızlar merhaba ben 16+6 haftalık hamileyim büğün 3 gündür bebeğimi hissetmiyorum genelde hissediyodum bu normal mi sizde de hic böyle oldu mu ?
mlsmrtgl Yeni_anne13 Düzensiz olması normal ☺️ 19+6 yız bazen hissetmiyorum bende . Bazen ise dürtüklüyor beni ☺️
halitefe Yeni_anne13 15+4 üm bende bu hafta başında sanki çok kısa süreli hissettim bi eminde değilim birdahada olmadı bende çok telaşlıyım kalp atışıda dinlemeye gidemedim bu hafta hiç
MYstryy Yeni_anne13 bende oyle oluyorm bazen gun icinde hissediyorum bazen hissetmiyorum ama normalmis kucuk oldugu icin 16 hft 5 gnluguz
Tubasahra Yeni_anne13 Tatlı birşeyler yiyip uzanın veya bebeğinizi elinizle rahatsız edin 🤭Bende 16 haftalıgim bebeğimi hissediyorum bunuda nasıl anladım.Karnimda hiç his kalmadı parmağımla dürtükledim tekrar o hareketleri hisstemeye başladım .😂😂😂
Bebislerimiz Yeni_anne13 hic kafana takma cnm bebeğim kisminda bu zamanların %90 uykuda geçiyor yaziyordu bende 😇
mlsmrtgl Yeni_anne13 inan stres yapmamak için takip etmiyorum . Çünkü doktorlar 28. Haftaya kadar düzensiz olur diyor . Bende aaa bugün hissetmedim diye düşünüp kendimi germiyorum .
Bebislerimiz Yeni_anne13 tahmin edebilirim bende yaşadım allah bidaha göstermesin sağlıkla kucağımıza alalim hepimiz baska birsey istemiyorum 🙏🏼🧿
Yeni_anne13 mlsmrtgl evet ama işte insanın elinde değil bikere hisedersen bugün 3 gündürde hisetmediğim icinde merak ettim
Yeni_anne13 halitefe iyidir inşallah bebeğin canım ben yurtdışındayım en son 12 haftalıkken gördüm bebeğimi oda kalp atışını bize duyurmadı
MYstryy Yeni_anne13 icin rahat etmezse saglik ocagnda kalp atışını dinle cnm ben ole yaptim dün zaten çağırmışlardı dedm dinleyelim bi kez tm diyp dinlettiler sonrada hareket hissetmistm ickm rahat etmisti
Yeni_anne13 Tubasahra bende çikolata filan yiyorum uzanıyorum az önce yedim 1 saat uzandım ama yok karnımla da oynadım olmadı 🤷♀️
Yeni_anne13 MYstryy canım ben yurtdışında oturuyorum burda istediğin zaman gidemiyosun buranın da en kötü tarafı bu cok gec bakıyolar bide virüs de ortaya girdi daha da bakmaz oldular 😕