_ikiprensannesi_ Bizede tahmin yapabilir misiniz [url=https://hizliresim.com/AfQST5][img]https://i.hizliresim.com/AfQST5.jpg[/img][/url]
Cancazim Ezgiiiiiii 15 hafta olduk bigun doktora gttim henüz çok erken dedi 😞 merak ediyorum baya😊 teşekkür ederm
Cancazim Ezgiiiiiii kacchaftaliksin :) içimden kız geçiyor benimde ama erkek olmasini isterdim yine de sağlıklı olsunda :)
Essyy Kızlar bu makas bıçak olayı var minderin altina koyuyorlar bıçaga oturursan erkek makasa oturursan kız diyorlar yapanınız var mı 😁
Elbiiiii Essyy evet bana yaptılar makas ( kız) cıktı ama erkek oluyor canım öyle şeylere inanmıyordum zaten ☺️
Cancazim Essyy bi çok söyleniyor yok çamaşır suyuna işersen köpürürse kz köpürmezse erkek çok saçma geliyor bence 😄
Essyy Elbiiiii bende de bıçak(erkek) çıktı tabi ben daha cinsiyetini bilmiyorum haberimde vardi sadece hangisinin altinda ne var onu bilmiyordum komik geldi tutarsa da şansa öyle şeylere inanmıyorum 😁
Serdem39 Bana da bakabilir misiniz acaba ilk gebelik ve çok sabırsızımm https://hizliresim.com/vbn0ge