Esraibo1998 Kızlar iki gündür bu iğneyi vurundum fakat bebeğimin hareketleri azaldı varmı aynı problemleri yaşayan
yamacalimoms Esraibo1998 bebek hareketleri yavaşlatabilir,korkmana gerek yok düzelir demişti doktorum bana 2 3 güne kendine döndü hareketleri soluna yat, hareketini azda olsa hissediyorsan sorun yok Kaç doz vuruldun neden vuruldun
Esraibo1998 yamacalimoms sezeryan olacağım için doktor bebeğin ciğerleri kuru kalmasın diye vurdurdu canım
yamacalimoms Esraibo1998 ilk defa duydum kuru kalmaması derken o ne demek ki haftaniz da ileri normalde erken doğum riski dışında vurulmuyor diye biliyordum sizden duydum ilk defa kuru kalmamasi olayını
Esraibo1998 yamacalimoms valla canım bende ilk defa duydum sezeryan Doğumda bebek kustuğu için ciğerleri boşalıyormuş. Boşaldığı için kuru kalıyormuş onun için verdi doktor 36+2 günlük hamileyım
yamacalimoms Esraibo1998 maşallah çok iyi korkma inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🙏🙏