annesivebebek Kızlar merhaba 37. Haftaya girerken bebeklerinizin hareketleri nasıl veya nasıldı ? Hareketlerde azalma oldu mu ? Neler hissediyorsunuz ?
Imfromlastnight Yoo aksine uyumuyor resmen:/ kıpır kıpır değil ama heo bşr hareket hep bi karnımı belli bölgede şişirme modunda. Doğunca da uyumayacak galiba😬☺️