caglanurr 29 haftalık hamileyim 2 saattir sanki bebek sol kasığımda hareket ediyor gibi sol kasığımda değişik şeyler oluyor onun farkındayım normalmi bu
Duduars caglanurr Normal canım dönünce rahatlıyorsun benimde aynı olmuştu sonra bebek döndü rahatladım ama çok agrı ve sancı oluyorsa doktora bi görün
Emine_66 bende 29 haftalığım aynı hatta geçen gece sabahladım sol kasıkta sanki orda eli var gibi kıpırkıpır ama çok sancı yaptı arada oluyor salı günü kontrolüm var doktora soracam beni de korkutuyor
caglanurr Emine_66 hiç aradınızmı doktoru sancım Yok ama sanki orda yani yada sanki damarım patlıcak gibi bi his var değişik hareketlenme var
Emine_66 caglanurr caglanurr yok aramadım sabah geçince yoksa direk hastaneye gidecektim dedim neyse salı günü randevum var bekleyelim dedim siz konuştunuz mu
caglanurr Valla bu programda sıkıntı var düşmüyor sayfaya yazdıklarım kaç gündür hiç bir postuma cevap gelmiyor
Emine_66 caglanurr umarım korkulacak birşey yoktur artık yalancı sancı dedikleri zamana ulaştık bide bebek büyüdü hayırlısı ile sağ salim bebeklerimize kavuşsaydık