Cigdm biz körüz heralde çiğdem hanım ya ben çizgiyi gördüm sende görmüşsün tepki almışım evt çizgiyi gördüm hayırlısı olsun hakkinizda yazdım diye bu platform gerçekten çok sıkmaya başladı ne yazılsa tepki oluyor insanlar resmen kavga arar olmuş ne yazayım da bozayım der olmuşlar yalan mı soylicem çizgi orada silik çizgisi midir gebelik çizgisi midir o kadar profesyonel olamadım ama oğlumu da bu kadar silik çizgiyle öğrendim anlamadım gerçekten çok üzüldüm gece gece