Kızlar ekim sonu doğumum var inşallah. Bebeğime 10lu hastane çıkışı 5li setlerden falan aldım. Bunlar dışında 0-3 ay renkli desenli citcitli bodyler aldim. Ekstra yenidogan ve 0-3 ay düz beyaz citcitli bodye gerek var mı? Ankara da yaşıyorum ekim ayında kat kat giydirmeye gerek olur mu? Düz beyaz olmak zorunda mi?