Merhabalar güzel anne ve anne adayları 29 haftalık hamileyim oğlusumuz Allah nasip ederse Kasım ayında gelecek sizce travel sistem bir arabamı alalım yoksa şimdilik puset ini alıp Nisan Mayıs gibi de işte kabin boy ya da baston vs modelli bir araba mi alsak ilk anneliğim hiç tecrübem yok önümüz kış ve malum virüs de var ki kolay kolay biteceğe de benzemiyor dışarı cikip gezme ihtiyacım olur mu bilemiyorum kendi aracimizda var zaten 🙄 gördüğüm kadarıyla da anneler travel sistemden pek memnun değil şimdiden teşekkür ederim