yumukeller Kesinlikle depend. Hasta bezinin, çocuk bezinin falan kullanımı oldukça zor. Ben Sezeryan olduğum için iç çamaşırı giyip geri çıkardım. Dikişleri çok rahatsız ediyor onca ağrıya iç çamaşırı giymek zor oluyor. Depend oldukça kurtarıcı yırtıp atıp yenisini giyiyorsunuz hemen. Bir de ben zayıf olmama rağmen en büyüğünü aldım. Rahatlık açısından öyle yapın.