Suskunkadin Hanımlar ayrıntılı ultrasona girdim her iki böbreginde de 3.5 mm genişleme olmuş şuan sıkıntı deilmiş ama 5 mm e kadar genişlerse müdahale edilir dedi doktorum Byle Bi durumla karşılaşan varmı ne gibi Bi çözüm uygulandı
demioz Suskunkadin ben yaşadım böbreklerimde kum oluştu çok sancı çektim. gebelikte çoğu kişide oluyormuş ama herkeste ağrı yapmıyor eğer yaparsa stent takıyorlar. allah yardımcın olsun kaç haftalıksın?
Suskunkadin demioz şuan 22+6 aslında şuan için agrım yok ama doktor 5mm olunca müdahale edilir deyince endişelendim
demioz Suskunkadin ağrın yoksa kalk bi şükür namazı kıl canım çünkü ağrısı cidden çok fena. doğumdan sonra düzeliyor moralini bozma çok genişlerse de stent takıyorlar o da kolay bi işlem diye biliyorum
Elvanay Benim ilk hamileliğimde sağ bobregimde olmustu ultrasyonda çıkmıştı tedavi vs ilaç filan kullanmadım.dogumdan sonra düzeldi bu arada geçmiş olsun
Suskunkadin Elvanay çok teşekkür ederim saolun ya ztn doktor banada dedi müdahale gerekmez die şimdilik Bi sıkıntı yok DİE ama dahada genişleyebilirmiş demekki sizde daha fazla genişleme iş umarım bndede öyle olur 🙏
Suskunkadin demioz çok teşekkür ederim saolun aydınlattıgınız için doktorda korkmamam için pek bişey sylememişti saolun
demioz Suskunkadin bişey olmaz allahın izniyle. benimki son haftalara denk geldiği için sorun teşkil etmez müdahaleye gerek yok dediler şu an bi sıkıntı yok çok şükür