Merhaba arkadaşlar şeker yüklemesi için çok tereddüt etmiştim ama son kararım yaptırmak oldu bugün yaptırdım ama sanırım yaptırmamış sayılıcam ilk gittiğimde kanımı aldılar daha sonra 1. Saat kanını verdim ama 2. Saat kanını verene kadar dayanamadım maalesef hem beni kan tutuyor bende içtiğim şey midemi alt üst etti o yüzden testi iptal ettiler ama sanırım yinede yüksek diye doktorum riskini gördü açlık şekerim 123 1. Saat şekerim 204 çıktı sizce bu sonuçlara aldırış etmelimiyim ne yapmamı önerirsiniz. Hiç yaptırmasamıydım acaba