Ozlem_20 21 haftaligim karnimda çatlaklar oluşmaya başladı önere bileceğiniz krem falan var mi siz ne kullanıyor sunuz
Sadeceeolsunn Ozlem_20 lierac çatlamayı birazda olsa önlüyor ama genetik çatlıcaksanız o vücut çatlıyor yapıcak bişey yok yani. Bol bol nemlendirin yeter
Sedaca Ozlem_20 hındıstan cevızı yagı kullanıyorum bende karnıma. İlk hamılelıgımde de catlamıstım cok az hıc bır sey kullanmadım zamanla beyazlayıp hıc bellı olmuyorlar bıle yakından bakılmadıkca🙈