Zynp01 Sevgiiduru bnde hep var canım dayanamayacak duruma gelirsen veya dinlendiğinde geçmezse olabilir
yurdagul4 Sevgiiduru bende 37+3 haftalık hamileyim 21ine sezeryan günü aldık hayırlısıyla kavusacagız minigimize darısı size inşallah 🙏🏻
Hazal2020 Sevgiiduru canim 36 dayim bugun muayenem vardi bel sirt agrim ara sira giren ve beni kitleyen kasik agrim var akintim yoğunlasti ve rengi koyulaşti dedim doktor artik bundan sonrada olsunlar bunlar çok normal zaten riskin kalmadi ne zaman gelirse artik dedi
Sydabskrt Bel ağrısı tek başına doğum belirtisi sanırım değildir canım artık yükümüz iyice ağır ve gobekler aşağı indi belimize olan baskı bir hayli arttı bu zamandan sonra bol bol ağrılarımız olacak gibi duruyor benimde çatı agrım var beya şiddetli az kaldı SABIR🤲
OzlemKskn24 Sydabskrt benimde çatı da ağrım var birde kasıklarım da son 2 gündür şiddetli ağrı var sende de oluyor mu canım kasık ağrısı
Sevgiiduru Aaygul benim hamileliğimin başından beri var malesef ama aşırısı doğum belirtisi diyorlar canım
Aaygul Sevgiiduru acaba ne zaman doğar çok merak ediyorum hamile olmaktansa yoruldum Bian önce gelse keşke
Beetl_16 Bende 37+2 yim. Sırt ağrısı, bel ağrısı, nefes darlığı, beyaz şiddetli akıntı ne ararsan var valla. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌸
Hazal2020 Beetl_16 benimde seffaf ve cok acik sari akintim var pecete koymaktan evde tuvalet kagidi kalmadi 😂😂 doktor artik cok normal dedi ama sinir bozucu
aemycarah Beetl_16 mutlaka zorlukları olacaktır fiziksel sağlığımız yerinde olsun inşallah minikler ruhumuza zaten iyi gelir😊
Asn Hazal2020 yaa bnm de var enfeksiyonumdan oluyo heralde diyordum akıntı doğum belirtisi miymiş bn de her sey var ishal bel ağrısı şiddetli kasılma