Busrakolas10 Anne karnında bebek kilo kaybeder mi sizce 😔 geçen hafta 3 kilo demişlerdi başka bi doktora gittim bugün 2582 ölçmüş. Güzel tatmin edici bi açıklamada yapmadı 😔 38+5iz bu arada ne yapacağımı şaşırdım
Asel61 Busrakolas10 ultrasyindan fark ediyor canim.kesin bisey söylemeleri imkansız o yuzden takmayın kafanızı saglik sorunu yoksa 2 buçuk üstü sıkıntı olmaz
Busekrkmz Busrakolas10 Ultrasonlar yanlış ölçüyor canım bana da 2700 demişlerdi sonra 39+6 doğum yaptım yapmadan önce ultrasonla bakıp 3 kilo dediler ama 2430 gr doğdu kızım. Allahü şükür hiç bir sorunu olmadı 14 gün oldu evdeyiz. Sağlığı yerindeyse kilosuna çok takılmayın benim kızım kilosunu topladı bile.
Busrakolas10 Busekrkmz kilosuna çok takılmıyorum aslında ama 2 kere nst istedi renkli doppler istedi ağzından zorla kilosu az 2 hafta geriden diyince iyice stres yaptım sağlığı yerinde sanırım bişey demedi pazartesi başka doktora gideceğim 😩
Busekrkmz Busrakolas10 o haftalar da geri de olabiliyormuş bebekler benim doktorum öyle demişti. Sadece biraz geride kalmış ama çok büyük problem değil demişti. Seni emdikçe anne karnın da almadığı kiloları alacak ilk önce demişti o kadar. Yani ben 39 haftalıktım ama bebeğim 36 ya da 37.hafta da kalmış.
Busekrkmz Busrakolas10 sizinki de 38 değil de belki 37 ya da 36.hafta da olabilir tabii Ki doktorun daha iyi bilir canım öyle olsa bile hiç üzme kendini.