DenizGzm 22+3 haftalık hamileyim ve dünden beri kafamın içinde sersemlik, uyuma isteği, halsizlik gibi şeyler oluyor bu durum çok sinirlerimi bozuyor. Normal mi böyle olması veya yaşayan var mı aranız da ?
Srf45 DenizGzm ben halsizliği hamileliğim boyunca çektm gözlerm kararıyodu bayılacak gibi oluyodm bigün eşim uyuyo işe gidecek bende markete indim market arabasını aldm doldurdum ayaklarm yerden kesildi gözlerm karardı bayılcktm hemen yere oturdum kendime geldm eşimi aradm yani yalnz asla bi yere gidemiydm 9 ay çektm uyku hep oluyo cnm
DenizGzm Ruzgarinannesii kimisi kansızlık varsa olur diyorlar ama yok gene de oluyor yani dünden beri sinirlerim bozuldu hiç bişey yapamıyorum bütün gün yataktayım
DenizGzm Deletedmom95 insanın psikolojisi bozulur resmen böyle hiç halim mecalim yok işlerimi yapamıyorum :(
Ruzgarinannesii DenizGzm bunda sınır bozacak birşey yok hamilesiniz sonuçta vücut değişiyor hormonlar artıyor gayet normal birşey Ama kansızlık ve vitamin eksikliği de yapar tahlil verip baktirin yada doktoruna danışın en iyisi
Deletedmom95 DenizGzm al benden de okadar akşamaa kadar yatıyorum eşim gelmeden 1, 2 saat öncesinde işlerimi yapıyorum. Ne zamana kadar devam edecek bilmyorum
Srf45 DenizGzm doğumdan sonra geçti şükür ama hamilelik çok uyku yapıyo halsizlikte oluyo bebek senden beslendiği için vitaminlerini alıyo sağlıklı beslenmeye bak canm meyve ye bol bol benm bulantmda çok sürdü pek beslenemedm mutfağa giremedm o yüzden halsiz kaldm hep
DenizGzm Srf45 arada bi enerji geliyor o an yapıyorum ama 5 dk sürüyor çok değil :) gyno ferro ve decavit kullanıyorum acaba kansızlık mı oldu da böyle oldu diye düşünüyorum. Şimdiye kadar hiç mide bulandım kusmam da olmadı bide
DenizGzm Deletedmom95 ayy çok kötü bi durum yaa bide ilk 3 ay ve son ay olur diyo doktorlar kaç haftalıksın sen canım