incissss Doktorum bebeğin böbreğinin biraz geniş olduğunu, korkulacak bir şey olmadığını doğunca kontrol edileceğini söyledi sizde böyle bir şey oldu mu hiç kafam karıştı☹️ Ve 3100 kg sanırım fazla mı biraz ilerleyen zamanda normal doğum için🤷🏻♀️
Efsunnaz incissss bende 32 haftalik hamileyim daha onceden hic bir sorun yoktu 2 gun once gittigimde bobreginde genisleme oldugunu anormal bir durum olmadigini genellikle erkek bebeklerde oldugunu ve bu durumun kaybolabilecegini eger olmazsa dogumdan sonra ultrasonla bakilacakmis. Bende cok sasirdim ve uzuldum ama beklemekten ve dua etmekten baska bir caremiz yok bunada sukur diyorum 😇
balyanakoglum Benimde 20 haftada söylendi genişleme var diye ama erkek bebeklerde normal korkacak bişey yok dedi ve rapora normal böbrek görüntüsü yazdı. O yüzden kafama takmıyorum kötü bişey olsa söylerlerdi