Sultan583 Merhaba sevgili anneler ☺️ 17. Haftadayım. Göğüslerimde ağrı, uçlarda acı ve hassasiyet var. Bu durum normal mi ? Ben daha erken olduğunu düşünüyorum. Bu durumu yaşayan var mı ? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.