Kizlar bir kac gun once ishal olmustum ve sonra gecti
bugun bir anda atesim cikti hastaneye gidince atesim var diye ve kanimda enfeksiyon çıktı diye korona testi yaptilar henuz sonuc cikmadi bugun de ishal tekrar basladi yogun sekilde ayni durumu yasamis olan varmi nasil gecer acaba 😔