Kubraarsss İki günde çatladım resmen 32. Haftamdayım aşırı derecede kaşıntı ve acı hissi var ne yapsam geçer ? Bilgili annelerden öneri bekliyorum 🤔🤔
Sevdaleo Kubraarsss Benimde ayni sekilde catlak genisledikce o bòlgede agri kasinti yapiyor nemli tutmaya calisiyorum bn .
aysemm2525 11 haftalik gebeyim 2. Gebeligim.. ilkinde hic catlagim olmadi toplam 7 kilo almistim ve hergun sabah aksam bebek yagi suruyordum gobegime belime bacaklarima.. 2. Gebeligimde de simdiden bebek yagi kullanmaya basladim bana iyi geldi