Gecikti ama benimde bir doğum hikayem var🙏🏻
38.haftada geldi minik prensesim. Bayram dolayısıyla kayınvalimlere yaylaya gitmiştik. Bayramın üçüncü günü akşam eve döndük. 4.gün de gezme planı yapıyordum oysaki😅 çok korkmuşumdur uykumda suyumun gelmesinden. Sabah saat7.15 de suyum geldi tabi acemilik emin olamadım suyumun geldiğinden bi şeyle eşime seslendim ve nasıl hastaneye gittiğimizi bilmiyorum. Yolda da sancılarım başladı yavaş yavaş. Hastanede hemen muayeneye aldılar. Suyum gelmişti zaten 5 cm de açılmam vardı ama bebeğimin kafası dönmemişti. İlle de normal doğurcam diye direttim biraz beklemeye aldılar benii ama gelen sancıya dayanamaz hale gelmiştim duvarlara tırmalıyordum artık dayanamadım daha fazla bebekte dönmemişti hala artık sezeryana girmek durumunda kaldım önümde benden daha acil sezeryan vardı onu aldılar bu ağrı beni öldürcekti sanki annemle eşimle herkesle kavga ediyordum artık sonunda beni ameliyathaneye aldılar. Belimden iğne vurcaklar ama kendimi kasmaktan yapamadılar ordaki hemşirle kavga ettik yani adamın bi suçu yoktu ama ben sardım durdum herkese acıyo canım diye doktorum gelince biraz daha rahatlamıştım amaa taki onunda elinde sondayı görene kadar ben istemiyorum doğurmak içimde kalsın diye bağırıyordum en son gerisi hatırlamıyorum genel anestezi vermişler gözümü açtım da odadaydım yanımda bebeğim ama gözümü açıcak dermanım yoktu bile. Benimde doğum hikayem böyle🙏🏻☺️