Merhaba anneler ben bir konuda yardım almak istiyorum sizlerden ben 1 yıl önce rahimde perde ameliyatı oldum.Suan 15 haftalık gebeyim,rahim ağzı 40 mm şuan da herhangi bir açılma yok,daha önce hiç gebelik kaybımda yok,ameliyatimi yapan doktorum açılma olmadığını ama önlem amaçlı serklaj yapmak istiyor,20 ve 26. Haftalarda açılma ve düşük riski olabilir diyor bu durumu yaşayan var mı ne yapmaliyim?