Mizgin44 Kizlar 38 haftaligim doktorum yarin seni alabilirim dedi dogumum sezeryan olacak bazi saglik sorunlarindan dolayi bu haftada dogurmam normalmi cok telasliyim basima be gelcek bilmiyrm😍
Eliftotree Mizgin44 Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım bende 38+0 haftalığım haftaya perşembe yada cuma sezeryana alınıcam 💙😊 bebeğin kilosu nekadar acaba ?
Arya92 Mizgin44 benim ablama doktor 39 da gün vermişti 37+3 te suyu geldi doğurdu.doktorun öyle uygun gördüyse için rahat olsun.
Obsesifk Mizgin44 gayet normal korkma keşke banada öyle dese ama biz normali bekliyoruz 🙄 sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙂
Emilyy 38 hafta erken degil gelisimi icin bence. Ozel degil ise saglik sorunu nedir bende de tansiyon var da doguma alinma ihtimalim var
Mizgin44 YcelMlayimYldrm esi rahimi kapatmis bu yuzden 38 haftalik dogursam sanki erkenmis gibi geliyir bana🙈
YcelMlayimYldrm Mizgin44 canm benm de eşi rahmi kapatmış şu an 35. Haftadaym doktorum 38 de alirz dedi. Ben 38 i görürsem daha ne isterim ki daha erken olck diye çok korkuyorum
YcelMlayimYldrm Mizgin44 yarın girersen doğuma kendine gelince doğum hikayesi paylaş da merak ediyorum. Plesanta rahim ağzında olunca kanama çok olur falan gibi söylemler var ya doktorum içimi rahatlasa da aklıma takılıyor 🙂
2zannesi Mizgin44 daha 30.haftadayim ntsde kasilmalar cikti ne yazik ki .biride geriden geliyor 29 hafta ve siz buna erken diyorsuniz bence sukredin
Mizgin44 Eliftotree banada sali gunu demisti ama bebek bayagi asagi inmis bu yuzden yarinda alabilirm dedi🙈
Mizgin44 Eliftotree 8 Bisaniye YcelMlayimYldrm MelekBK Kizlar guzel cevaplarnz icin tesekur ederm yarin sezeryana alinicam bebegin kilosu 3.200 doktrn dedigi kadariyla sagligiyla gelsinde gunu onemli degil 38 +3gunlugum insallah sorun cikmaz❤ dua edin benim icin😍
Eliftotree Mizgin44 peki sen hissetin mi bebeğin aşağı indiğini? Benden ara sıra özellikle.son iki gün vajinama sanki bebek icerden iğne batırıyormuş gibi hissediyorum acaba benimki de inmis olmasın 🤔😯
Bisaniye 38de doğmasında sakınca yok gelişimi tamamlanıyor diye duymuştum. Hadi sağlıkla gelsin inşallah darısı bana ☺ Yolum baya uzun henüz ☺
MelekBK Doğum zaten 38-40 hafta arasında oluyor. Genellikle 40 haftayı doldurduğu için sana erken gibi geliyor ama gayet normal. 36 haftalık bile erken doğum sayılmıyor
YcelMlayimYldrm Mizgin44 hadi hayırlısı olsun canm bizi haberdar et mutlaka özellikle de beni 🙂 inşaallah sağlıcakla kucağına alırsın yavrunu 😘