Esmaemir17 Merhaba güzel anneler biz 41 haftalık olduk ama halen doğum belirtisi yok.Ara sıra sancılar oluyor ama gelmek istemiyor oğluşum.Sizlerde durumlar nasıl😞Yarın tekrar gidicem hastaneye bakalım ne diyecek doktorum🙄
Sibel8888 Esmaemir17 41 miiiiii 😱😱😱 30. Haftadayım bi an önce doğsun istiyorum zorlanıyorum artık. Allah yardımcın olsun bu sıcaklarda ne diyeyim hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah.
Ozgee25 Esmaemir17 canım 41e 2 günüm kaldı 😊 bugün vajinal muayenem vardı tetiklenmesi için ama gelen giden yok rahim açıklığım da yok 😕
Prensesim2018 Esmaemir17 valla bende oyle cnm gelmiyor oglum ara ara sncilar oluyor ama kesiliyor sunide almak istemiyorum inslalah kendi sancilarimla dogururm
Esmaemir17 Sibel8888 Evet maalesef 41 olduk ama tık yok😞Başta erken doğmasın diye 3 ay yataktan çıkmadım şimdi ise doğsun diye uğraşıyorum ama yok🤦🏻♀️Rabbim senin de yardımcın olsun inşallah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin🤲🏻
Esmaemir17 Ozgee25 Bizim bu bebecikler neden gelmiyor ya😞Ben geçen hafta 5 saat hastanede kaldım ama gene gelmek istemedi🤷🏻♀️Sancılar var açılma yok🤦🏻♀️Yarın tekrar gidicem bakalım ne diyecekler.İnşallah sende hayırlısıyla kucağına alırsın🤲🏻
Esmaemir17 Prensesim2018 İnşallah canım 🤲🏻Ama çevredekiler insanı çok korkutuyor 41 olmuş git hastanaye bişey olur diyip moralimi alt üst ediyorlar.Her ağızdan bir laf zorla doğurturacaklar bana 🙄Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah hayırlısıyla kucağımıza alsaydık🤲🏻
Prensesim2018 Esmaemir17 inslalah cnm heraket ediyorsa hiisediyorsan sorun yok cnm takma insanlari bos konusuyorlar