Ipek0z genelde sol kız sağ erkek derler ya ama öyle biley yok benim ilk bebeğim sağda idi kese yuvarlaktı erkekti bu 2. Sağ tarafta kese fasulye gibiydi dün kız olduğunu öğrendim ilk bebeğim de aşırı tatlı yerdim bu 2. Tatlı gördüğüm yerde lavaboya koşardım mide bulantısı yüzünden