Esrasn 11 +5 haftalık hamileyim detayli ultrasonda kız gibi dedi 1 tanede 2 yaşında oglum var kız deyince bi heveslendik siz bebeğinizin cinsiyetini kaç haftalık öğrendiniz 😍
Tugbaslan3458 Esrasn aramizda 4 gün var bizden büyüksünüz bizimde ilk çocuğumuz rabbimin izniyle meraktan günler gecmiyo artim aksam erken yatyorum ki biran önce 1 gun daha bitsin 🙏🏻😁🤭 sağlıkla sihatla gelsinler inşallah 🙏🏻🤲🏻❤
Betul-35 Esrasn valla aynıyız canım benim de bir oğlum var 2 gün önce 12+0 doktor %70 kız dedi bacak arasını açmıştı gayet net gözüktü ben de cok sevindim inşallah değişmez
_ikiprensannesi_ Akgl06 bize de bir tahmin de bulunabilir misiniz [url=https://hizliresim.com/AfQST5][img]https://i.hizliresim.com/AfQST5.jpg[/img][/url]
Akgl06 cgelmas ilk haftanın yani 6 veya 7 haftalık keseye göre yapılıyormuş tahmin ama ben bilmiyorum
Mimartezeanne Betul-35 merhaba, kız demişti bana da doktorum 12+3 de küçük bir çıkıntı var kızlarda olur bu şekilde demişti ama kafam çok karıştı size nasıl bir tabir kullanmıştı kız derken merak ettim🙏🏼
Betul-35 Esrasn tekrar ne zaman gideceksin canım doktora. Ben 1 hafta sonra başka doktora gidicem bakalım o ne diyecek
Betul-35 Esrasn canım naptın gittin mi doktora. Ben bugün gittim kesinleşti cinsiyet %100 kız dedi doktor 13+2 bugün
Pembgl Betul-35 valla bizim de öle dendi ikili taramada görülür sonuç çıksın görülür 18. Haftaya geldik hala açmıyor 😔
Barlisko Hayırlı olsun benimde bi oğlum var ikinciye hamileyim insallah benimkide kızdır çok merak ediyorum daha 8 haftalık 😊😊
nev_hena Bana 12+3’te %70 kız dedi perinatolog. 15+4’te de %100 kız dedi doktorum. Doktor emin olduğu için değişmez diye umuyorum artık. Benimsedik bu durumu çünkü ve çok sevindik. 😃
Betul-35 Mimartezeanne bize öyle birşey demedi canım. Zaten bizim minik bacakları tam açmış cok rahat gözüktü bacak arası boştu ama öyle bir çıkıntıdan bahsetmedi