SarpYaman merhaba reyhan hanım normal doğum ücreti mi 3500 sezeryan mı bir de neden medicalde yapiyor kocaeli tipta yapmiyor bilginiz var mi? Bir de normal doğumu öneren biri mi yoksa sezeryan olsun hemen bitsin gibi mi? Son olarak kişisel telefonunu paylaşip her saat bir durum olduğunda ulaşabiliyor musunuz cevap veriyor mu