Doktoruna sorman gerek senin ilerlemeni en iyi o bilir. Ben hiç sormadım bekledim son aylar yaparım diye bugğn 30. Haftaya girdik doktoruma sordum geç bile kaldın dedi 🤷🏼♀️ Tabi düşük tehlikem herhangi bir riskim yoktu ben kendim erteledim. Sağlık durumundan emin olacak tek kişi doktorun ona sormalısın