Bebeğime
2 alt üst takım
1tulum
2 çorap
2 eldiven
2 şapka
3 ağız mendili
8 bez
Islak mendil
2 battaniye
1 yazma
Hemşireye (5li hastane çıkışı battaniye bez)
Kendim için
2 alt üst takım
2 bez (İnanın çok kullanılmıyormuş🙄)
2 orkid (Gerek olacağını sanmasamda🙈)
2 çorap
1 İnce yelek
1 yazma
1 iç çamaşır
1 atlet
1 emzirme sütyeni
Peçete
Islak mendil
Maske
Terlik
Poşet
Çay bardağı ve çay kaşığı (hemşire istedi gerekirse sütümü içine sağıp bebege vermek için)
Emzik-biberon koymıycam😊
Göğüs kremi- pompa - göğüs kalkanı vs vs bunları almadım.
Müslin falanda gerek duymadım. Bu arada pusette almadım 👍
Evim hastane ile karşılıklı bu yüzden fazla abartmadan koydum yine lazım olursa evden getirttirilir. 1 bebek çantası yaptım 1 de kendime küçük bir çanta 😚