Kızlar bugun tıp fakültesindende girişim olsun diye fakültede kadın doğuma gittim. Toplasan 10 kadın vardı hepside zar zor randevu almış neyse almaya başladılar sıra bana geldi girdim durumu anlattım aç karnını uzan dediler açtım tam 20 dakika 9 haftalık bebeği görmeye uğraştılar korkudan ne yapacağımı şaşırdım kese var bebek yok gözükmüyor kalp atışını duyamıyorlar tabi hepsi öğrenci asistan bile değiller. Dedim bi problemmi var yok ultrason kötü dediler. Sonra dediler ki keseniz geniş duruyor nasıl yani dedi. Geniş dediler sonra kız başka bi odaya gitti üstüne sormaya üstü bişey olmaz demiş dedim 20 haftalık erken doğumum var rahimde perde varmış ondan kaybetmişim dedim 13. Haftada dikiş atılacakmış dedim. Üstüne sormuş enfeksiyondandır o demiş dikişe gerek yok demiş sorum şudur beni hangi doktor muayene etti çocuğun ne boyunu ne gramını söyleyemediler. Az uz biriktirp boğazımızdan kesip özele gidiyoruz parası hiç olmayan ne yapacak bu ssk hastanelerinde şaşırdım kaldım ben🧐 yorum sizin?