Herkese merhaba, 26+0′ım son iki gündür de bebeğin hareketlerinde azalma hissediyordum. Yarına doktora randevu aldım ama aynı durumu yaşayan oldu mu? Dinlenip yan yatınca hareketleri biraz geldi o içimi rahatlattı ama bu haftalarda değişir mi bebek hareketleri?