Kızlar benim hep olan beyaz ve kokusuz akıntım, geçen hafta aşırı artmıştı. Ben başta beyaz kokusuz akıntılar normal dendiği için çok önemsememiştim, fakat miktar artınca endişelendim ve doktora gittim. Enfeksiyon çıktı ve antibiyotik tedavisi görüyorum. Dolayısıyla sadece rengi kokusu değil, miktarına da dikkat edin,takipte olun. Benimki üstelik ağrı falan da yapmadı.