Sevgigulsen Kızlar 4+4 haftalık gebeyim insulin direncim 2.5 in altında olması gerekirken 15 cıktı. Bu ne demek ?
Unzile35 Sevgigulsen benimde yüksek Canım gebelik şekeri çıkma ihtimali yüksek demekmiş tatlı ve hamur işi tüketme 20. Haftaya kadar 20. Hafta tahlilinde gene yüksek çıkarsa doktorun şeker yüklemesi ister
Unzile35 İkisi de ayni anlama geliyor Canım benim 19 çıkmıştı o değer doktorum tatlı yeme dikkat et protein ağırlıklı beslen şeker çıkmasın dedi dikkat ediyorum 13. Haftadayım şimdi