Arkadaslar 34+5 haftadayim ve bugün sancım çıktı karnimda 2 gündür aşırı kasiliyordu doktor bu ilacı yazdi günde 4 defa kullanmam gerekiyor ama ilacın çok fazla yan etkisi var bende panik atak anksiyete var korkuyorum ilacı almaktan çok yan etki yaşayan oldu mu?