Merhaba. Tedavimin 2.günündeyim. Dün hemşire vurmuştu vu iğneyi ve zor vurulan iğne olduğunu,hızlı basmam gereken bir iğne olduğunu söyledi. Bugün kendim yaptım. Diğer iğneyi diğer tarafıma yaparken farkettim ki, merional vurduğum kısımda biraz ilaç geri gelmiş. Sizde de aynı sorun oldu mu hiç? Nasıl olacak böyle bilmiyorum