Kızlar,
ben 21 haftalık hamileyim. Kornişon turşu almıştım bugün eve geldiğimde 1 tane yigim dedim açtım yedim. Ama kapağı o kadar kolay açıldı ki o an fark etmedim ama bitane yedikten sonra ahhh naptim ben dedim. Şimdi çok korkuyorum birşey olur mu ya ? Kayınvalidem yoğurt ye dedi birşey olmaz bitane yemişsin dedi ama içim rahat değil bilgisi olan var mi acaba ?