Merhaba hanımlar.
Bu sabah kontrole gittim 35.haftadayım. Doktorum ilk kez NST istedi. Girdim fakat beğenmedi sonucu. Bebeğim 3 kez hareket etti sadece. Öğleden sonra tekrar giricem yemek ye öyle gel dedi. Sabahta kahvaltı etmiştim aslında. Hatta çikolata bile yedim. Önereceğiniz birşeyler var mı? Ne yersem hareketi artar?
Teşekkürler, Sevgiler 💐