Merhaba anneler suan 14+ 5 günlük hamileyim. Son1 ay da 2 farkli doktora muayene oldum. Ikisi de farkli cinsiyete benzetti. Bu hafta doktorum cinsiyeti net goremedigini soyledi ve acele etmeyelim dedi. Bende bu durumda acaba bebisim kiz mi die düsündum malum gostermeyince 😄 sizler hacinci haftada ogrendiniz acaba ve cinsiyeti gec gosterip bebisi erkek olan var mi . Simdiden tesekkurler 🌸