Evet kızlar yarın 39. Haftama giriyorum Eylül bebeklerinin gelmeye niyeti yok sanırım bugün kontrol vardı dün gece sabah kadar bel ve sırt ağrısı çektim hafifte mide bulantısı 2 saatlik uyku ile duruyorum karnım aşırı sertleşti koca gece sancılarım ve kasılmalarım başladı bu bebeğin doğum kanalına doğru yol aldığına işaret dedi doktorum normal belirttiler dedi çatı kontrolü yaptı ilk alttan ultrason cihazı ile baktı sonra eli ile kontrol etti yumuşama başlamış açılma yok ama çatın normal doğum için gayet uygun dedi her an her şey olabilir hazırlıklı olun dedi abartıldığı kadar acı verici bir olay değil ilişkiye girdiğiniz an hissettiğiniz acıyı sızlamayı düşünün o kadar 😅🤲🏽 Allah yar ve yardımcımız olsun inşAllah hayırlısı ile alırız bebeklerimizi kucaklarımıza🌸🥰🧡