Nilay4444 Meraba kizlar. 38+6 gun oldum 2 gunur mide bulantisi ve ishal yasiyorum. Var mi bu haftalarda boyle olanlar??
Sedaks Nilay4444 banada olmuştu canm 37.haftamda kan ilacı kullanıyodum kesti doktorum şuan iyim 39 haftalıgım😊
Sedaca Nilay4444 ben de olmustu 37. Haftamda bır kac gun sonra suyum gelmıstı🙈 ama onunla alakalımı bılemıyorum daha sonra arastırdıgımda doğum belırtılerınde ıshal oldugunu ogrenmıstım
Sedaks Nilay4444 o zaman doğumun yaklaşıyor oyuzden olabilr daha önce çok duymuştum eğer soguk almadysan☺️
Sydabskrt Ahaha bnde ishalim kızlar ama öyle yoran bir ishal değil sanırım doğum yaklaşırken olurmuş bir yerlerde okumuştum mide bulantısı da başladı yine bende sanırım KIZLAR bebisler yola çıkıyor 🤭🥰🥰🥰🥰🥰
Sedaca Nilay4444 ArasMom34 bende suan 28 haftalıgım magnezyum kullandım 2 gun asırı mıde agrısı kusma ve ıshal yaptı kestım 3 gun sonra gectı.. Hamılelıgın son haftalarında ama dogum belırtısı dıyorlar
Ahsen-01 İsal ve kusma doğum habercisi mide bulantım var demsitim doktora direk isal de var mı dedi yok diince böbreklerindendir dedi mide bulantısı ama ikisi ayni anda doğum belirtisi
ArasMom34 Sedaca ben ntsye girdim doğum sancılarımda çıktı açıklık olmadığından doğum olmadı 33 haftalıkken başıma geldi şuan 35+1 ilacı doktor komple kestirdi şükür ne mide bulantısı ne ishal kalmadı bence magnezyumdandı
Sedaca ArasMom34 yanı bu kadar yan etkısı varsa kullanmam daha ıyı gunde bır maden suyu ıyı geliyor bana yatarken de bacak arama destek yastıgı koyuyorum rahatlatıyor benı baska turlu yatamıyorm