Doğru bnm içinde zayıf olması problem değil sağlıklı olduktan sonra ama bnde bi kaynana var zayıf çıkcak zayıf olcak die yiyip duruo bni sürekli bir kıyaslama eltimgil 4 kilo üstü doğurdu da yemezSen öle olur die laf sokuo sanki keyfimden yemiyorum en çok bn özledim tıka basa yemeyi mesela