NezihMeltemAcar Yarın doktora gideceğim 13+1 olcak cinsiyet belli olur mu ya cok heyecanlı. 8 gün önce gittiğimde kıza benziyor demişti . Yarında tahmin mi yapar acaba 🤔
DidemYldrm NezihMeltemAcar 11+6 da öğrenmiştim erkek dedi doktorum oğluşum olucak 26 haftamız doldu 💙
Cans NezihMeltemAcar Ben öğrendim ama yanlış cinsiyet öğrendim ☺ Doktorun cihazına , tecrübesine , bebeğin duruşuna göre değişir. İnşallah öğrenirsiniz ❤
NezihMeltemAcar goflak gecen hafta bacaklar acık yatıyordu kıza benzettı yine tahmin yapmasın ya net desin dayanamıyorum 😂
FundaMuminCoskun NezihMeltemAcar canım bende 13+1 de gitmistim erkek demisti sonra 14+1 de yıne gttim kesin erkek dedi ❤ Şimdi 15+1 im 😍 bebegimin bacakları acıktı o yuzden bizde gorduk cinsiyetini 😍😘
FundaMuminCoskun NezihMeltemAcar evt canım muhtesem bısey bn doktora sorcaklarımı unuttum heyecandan 😂
Gurseda NezihMeltemAcar canim bende 13 haftalik oldum yarin kontrolum var merakla bekliyorum cinsiyeti ogrenirsek haberleselim ♥😇
Kadze Gurseda bende 12+6 olcam yarın birkac gün önden gidiyor ultrasonda inş yarın görürüm bende🙏🙏 cok merak ediyorum
NezihMeltemAcar gizemgnll erken haftalarda yanılma payı yokmu acaba . Banada kıza benziyor drdi ama net demedi yarın gidicez kısmetse
yeldasefa Ay bende 14 haftama girdim ve yarın doktora gitcem çok merak ediyorum inşallah gösterir kendisini 😊