portakalkeki Kızlar Tokat’ta oturuyorum aşılamayı burda olup işlem için Samsun’a geleceğim en son süreci hiç bilmiyorum deneyimi olanlar hangi doktordan memnun kaldınız acaba
kalben_duam portakalkeki aşılamamı yapılıyo tüp bebekmi. Aşılama yapılacaksa gebeliği bekleyeceksiniz anlayamadım yapılcak işlemi
portakalkeki kalben_duam pardon yanlış yazmışım tüp bebek olacak , her seferinde Samsun’a girmemek için yumurta takibini Tokat’ta yaptırmayı düşünüyorum en son Samsun a gideceğim transfer için , merak ettiğim şey böyle yaptırqn var mı
portakalkeki ElifKoseSancak ben de tayfun beyi düşünüyorum siz yumurta hazırlama için de oraya mı gittiniz
portakalkeki ElifKoseSancak bir de kaç yumurta toplandı sizden şu an ne durumdasınız merak ettim umarım istediğiniz gibi sonuçlanmıştır
ElifKoseSancak portakalkeki evet baştan sona orada yaptırcaz yumurtalar toplandı şimdi rahim dinlendirmedeyim
kalben_duam portakalkeki yumurta takibiniz yapılır gerekli olgunluğa gelince opu yapılır yani yumurta toplama işlemi. Yumurtalarınız yeterli sayıdaysa rahim dinlendirme tapılır ilaçlar verilir hazırlamak için. Akabinde rahim kalınlığı uygunsa transfer yapılır Bende tayfun alperde tedavi gördüm ilgi alaka açıklama beklemeyin vakit ayırmıyolar. Çalışanlar işlerini takip etmiyo sürekli uyarmak zorunda kalırsınız biraz düzensiz savruk bi merkez
portakalkeki kalben_duam hamile kaldınız mı peki genelde tayfun beyi iyi demişler ama şimdi kararsız kaldım
kalben_duam portakalkeki evet zor zahmet hamile kaldım. İşini yapıyo şüphe yok orda ama merkezden ve ilgi alakadan memnun kalırmısınız bilmem. Hastanın biri görüşme yapıyo diğeri içerde hazırlanıyo. Siz çataldayken giren çıkan personelin haddi hesabı yok. Yoğunluktan napcaklarını şaşırıyolar. Hemşiresi çoğu zamanda yardımcı personele emanet ediyo hastayı probu bile yardımcı personel yerleştiriyo. İşleyiş özele yakışmıyo biraz geriyo insanı doktorun işine lafım yok
portakalkeki kalben_duam off en sevmediğim şey o kadar para veriyoruz muameleye bak, sadece ticari bir iş değil ki bu psikolojik boyutu da önemli , neyse çok geçmiş olsun hayırlı olsun bebişinizz ☺️
kalben_duam portakalkeki teşekkür ederim allah isteyen herkese nasip etsin sizede. Yani demem o ki gerektiğinde uyarınızı yapın çok salmışlar çok savruklar. Hoşunuza gitmeyeni söyleyin. Rabbim tez zamanda kucağınızı doldursun. Doktordan şüpheniz olmasın
portakalkeki ElifKoseSancak benden maksimum 4 yumurta toplarız dediler sanırım şansım çok düşük , sizin için sevindim tebrik ederim ☺️
ElifKoseSancak portakalkeki sayı o kadar onemli değil canım benim 9 du 3 ü anca yasadı kalitesi onemli inş toplananların hepsi kaliteli olur dondurma işlemi yapacak mı sana
portakalkeki ElifKoseSancak hayır direkt transfer isteyecektim ben ama bir ay bekletsem daha iyi olacak sanırım rahim dinlenmesi için , bu ay başlamadılar bana fsh yüksek diye dkh verdi bir ay sonra gideceğim