Selam canlar . 30haftalik gebeyim. Bebeğin Amniyon sıvısı iki aydır çok fazla diye Bugün perinatoloji bölümüne yonlendirildim . birsurude test yapıldı herşey normal cikti. Bebek detaylıca incelendi. Hiç bir sıkıntı problem görülmedi hamdolsun . Çocuğun gelişimi iki üç hafta önde çok iri bir bebek bebekte bir sıkıntı göremedik ama doğumda belli olur artık bebeğin sağlıklı olup olmadığı dendi. Canım çok sıkıldi . 😔😔