Gebe arkadasimlarim ilk gebelik deneyimim olması sebebiyle 7+1 de bu denli bir halsizliğin normal mi olduğunu merak ediyorum. Ayrıca 5 gündür hiç geçmeyen bir ishal durumu var. Kollarımı sanki dövmusler. Çalıştığım icin bunu anlatamıyorum is yerindekilere ve çok zorlanıyorum. Hep uyumak istiyorum kafamı kaldıramıyorum. Normal mi? Benim gibi olanlar var mi? Neler yaptınız? Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz.