Berrunisaninannesi_2017 14 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim 2,5 yaşında bir kızım var cinsiyetimiz daha belli değil aynı haftalarda olup cinseyeti öğrenenler yazabilirler mi?
Neslicavusoglu Berrunisaninannesi_2017 bnde şuan 17ye giriyorum. 14+6da gittiğimde kız gibi gördüm ama net diyemem demişti haftaya gel istersen bakalım bi daha dedi gitmedim. ilk gebelik zaten ne olursa olsun sağlıklı olduktan sonra😍
Gamzeasaf Berrunisaninannesi_2017 benim. De 25 aylık bi oğlum var bende 14 haftalıgım hala cinsiyeti bilmiyorum heyecanla bekliyoruz
Mimartezeanne Berrunisaninannesi_2017 merhaba 14+3 deyim 2 Li tarama da(12+3) doktorum %80 kız dedi umarım değişmez🙏🏼
aymira_27 Berrunisaninannesi_2017 12 haftalıkken gittim kıza benzettim ama kesin degil daha cok kücük dedi bakalım carşamba tekrar gidicm ikili test İcin hayırlısı olsun. 1kızım 1 oglum vr🤗🤗
cgelmas 11 de gitmiştim kıza benziyor gibi ama belli değil tam dedi haftaya gideceğim 15,5 olmuş olcaz🥰 İnşallah belli olur
13579 Bende gebeliğimin 14. Haftasındayım 12. Haftada gittiğimde oğlan gibi dedi çıkıntıyıda gördük ama başka bişeyde olabilir dedi 16. Haftayı bekliyoruz kesin bi cinsiyet için