Canım bence de bekle derim. Pandemi sürecinde hastaneye gitmek yerine testi 3 4 gün sonra tekrarla silik olan kısım koyulasmismi diye. Eğer koyulasiyorsa çizgi beta HCG artışı zaten var demektir. Kimyasal ise o çizgi çok koyulasmiyor çünkü düşük olduğu için zaten vücut regli ile atıyor. Reglin gecikti mi bilmiyorum ama gecikirse gidersin. Tabii tercih senin. İnşallah sağlıklı bir gebeliktir 🙏🏼🌺