Hazal2020 Herkese merhabalar bugun muayene gunumdu nst temiz cikti suyum iyimis bebiste 2900 olmus son kez kan tahlili istiyorum dedi tahlil istedi haftaya cuma muayenem o zaman tahlili yaptirip öyle giricem doktorun yanina