Haliagaoglu elcinsadem canım 1 haftada bu kadar kilo alması mümkün değil. Ya 37 de yanlış ölçmüş doktorun ya da 38 de. Bence 38 de bilerek biraz bol ölçmüş, sezaryen yanlısı bir doktor mu? 😊 bu haftalarda maksimum alacağı 500-600 gram.
Yasminahmet elcinsadem makinede sıkıntı olabilir benimde 820 gramda 2 hafta sonra gittim doktor 1900 dedi emin misiz 2 hafta önce böyleydi die sordum tekrar ölçtü 1005 gram dedi makinede hata olmuş meğersem .Doktor bana teşekkür etti makinenin ayarı bozulmuş yaptırıcam dedi😊😊
Edaozdxxr Falii21 bir haftada 2 kilo mümkün değil. En fazla 600 gram alabilir diye öngörüyor doktorlar. Bence hanımefendinin yanlışı var. 37. haftadayım 3200 kg bizim.
Falii21 elcinsadem tamam bu kilo mantıklı işte 😂 1 hafta içinde 2 kilo alıyor olması garibime gitmişti 😂 maşallah kuzuya sağlıcakla doğsun inşallah oglum ultrasonda 4650 gram gösteriyordu 3800 gram doğmuştu bende zorunlu sezeryan olmak zorunda kalmıştım 😂
Haliagaoglu elcinsadem ben de dedim yuh doktora bak sezaryen yapayım diye uçurmuş kiloyu 😅 doktorunun günahını aldım boş yere 🙊😅
elcinsadem Haliagaoglu hahahahah ay yok yok 😂 doktorum aynı zamanda ailecek görüştüğümüz biri 😂 çatım basık ve dar çok istedi oda normal ama riske atamam dedi 🙃
Haliagaoglu elcinsadem tabii canım hem çatı dar hem bebiş iri, riske atılacak bir durum değil. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah, gerisi boş 😇