litha Hepsini gittiğim yerde yaptırıyorum mecburen malum korona var ve insanların çok fazla oldukları devlet hastanelerine gitmeye korkuyorum.. Kan tahlili için sadece aile hekimliğine gidiyorum oralar tenha ve tek tek içeri alıyorlar bu yüzden güven veriyor..